United Motors

Noutăți

Suntem martorii renasterii unei legende. Noul Kawasaki W800. 24 Octombrie 2019

E drept, ceva mai putin cunoscut la noi, W800 este urmasul unei linii neintrerupte de modele W, care a facut istorie, incepand cu anul 1965 si W1, primul model de motocicleta japoneza de cilindree mare- 650 cmc.

Tinand cont de aceasta lunga descendenta, dar respectand normele moderne (Euro 4, pregatit insa si pentru Euro 5), W800 este opusul supernakedurilor cu care ne-a obisnuit Kawasaki si care culmineaza cu noul Z H2 de 200 cp. Astfel, W800 este un retro in toata puterea cuvantului, cu numai 48 cp, toate detaliile motocicletei fiind insa atent lucrate, cu o mentiune speciala in ceea ce priveste manuirea retro a motocicletei. Spre deosebire de Z900RS, la care doar aspectul e retro, cu W800 ai intr-adevar sentimentul ca pilotezi o motocicleta din anii 60. Atat de atenti au fost constructorii cu acest lucru, incat W800 este o motocicleta diferita de W800 Street sau Café, nu numai prin aspect. Cadrul este altul, tot de tip leagan, dar avand un diametru mai mare al tevilor, rotile sunt 18" spate, 19" fata (Café si Street au 18/18), forma rezervorului e diferita, pompa de benzina este si ea alta, semnalizatoarele sunt diferite, cu o tusa de autenticitate, saua e alta si impreuna cu ghidonul e gandita sa accentueze senzatia de scoala veche a pilotajului. Multe elemente cromate si cricul central standard sunt alte doua elemente ce disting noul W800 de modelele surori, W800 Street si W800 Café. Chiar si aparatoarele de roti sunt din otel (nu plastic ca la celelalte nakeduri). Singurele concesii sunt prezenta ABS-ului, farul tip LED si motorul care e pregatit pentru Euro 5.

Pretul este intre 9000 si 10000 euro, TVA inclus.

Termeni și condiții

United Motors Int'lRO 15868422, J40/14678/2003
Sos. Pipera 44
București, sector 2
Tel: 0726 700 384 office@unitedmotors.ro

Copyright © 2017 United Motors. Toate drepturile rezervate. Design web și programare - Vectorpixel