Noutăți
Supernakedul tocmai a fost supraalimentat1 Noiembrie 2019
Kawasaki lanseaza pe piata noul hipersport naked Z H2 my(model)2020. Design minimalist, putere maxima.
Pentru ca deja am avut posibilitatea de a-l testa in Spania, pe pista, va putem spune ca inainte de orice discutie referitoare la design, gadgeturi electronice, LED-uri, etc, am fost impresionati de livrarea cuplului si a puterii. E ca si cum te impinge cineva de la spate si continua sa te impinga si continua si nu se mai opreste... Sentimentul care te inunda cand sub tine e o bestie care la fiecare rasucire a acceleratiei se dezlantuie si puterea parca se transmite nu numai la sosea, ci si pilotului, este unul care te umple de satisfactie. Si da, puterea da dependenta. Este motivul pentru care am pilota asa ceva: putere. Care se manifesta printr-o acceleratie nemaintalnita la alte motoare, chiar de aceeasi putere nominala, dar fara supraalimentare. Daca vreti, e ca si cum te-ai plimba pe bulevard cu un tigru in lesa. Stii ca te poate manca oricand, dar sentimentul ca esti stapanul lui e cum spune reclama: "priceless".
Sigur, putem bifa la Z H2, toate ajutoarele electronice dupa care umbla lumea in zilele noastre:
- IMU (unitate de masura inertiala - care are rolul de a sti in orice moment pozitia motocicletei si tendinta de miscare prin intermediul accelerometrelor si giroscoapelor incorporate)
- KTRC - Traction control
- KIBS - ABS intelligent (care are si functie de tip cornering)
- KCMF - Managementul traiectoriei in curbe
- KLCM - Controlul startului (Launch control management)
- KQS - Quick shifter (up si down)
- Power Modes - 3 moduri de putere (200cp / 150cp si 100 cp)
- Cruise Control
- Ecran de bord LCD cu TFT (Thin Film Transistor - pentru cei interesati)
- Conexiune cu Smartphone-ul
- Lumini cu LED, faza mica bilaterala.
- Ambreiaj assit and slippery (este forte usor de actionat si elimina posibilitatea blocarii rotii spate la o frana foarte puternice de motor - back torque).
Tot asa putem bifa manevrabiblitate, frane, pozitie de condus, lizibilitatea datelor afisate pe bord. Ba chiar am avut parte de o sesiune demonstrativa de cascadorii cu Z H2, cu wheelie, stopie, mers in picioare fara maini, burn-out-uri, si asa mai departe, pentru a demonstra manevrabilitatea buna a motocicletei.
Pretul, pentru ca toata lumea e interesata, va fi intre 16900 si 17900 euro, TVA inclus.